FAQ

FAQ – Veel gestelde vragen aan Rolando

– Als wij zelf voor de geluidsinstallatie zorgen, gaat er dan wat van de gage af :
Nee, aangezien ik veel werk heb aan het opbouwen van de show.
Mijn shows draaien onder mijn eigen geluidsinstallatie om te zorgen dat alles perfect verloopt.
Alleen bij grote evenementen gebruik ik het geluid van de techniek ter plekke

– Moeten de shows op een podium plaatsvinden :
Dat hangt van de grote van het evenement af of als ik het zelf noodzakelijk vind.
Bij scholen en kleinschalige optredens is het niet noodzakelijk, mits er genoeg ruimte is.
Bij de Peuter / Kleutershow is het prettig om op het zelfde niveau als de kleintjes te zitten.
In overleg kan altijd besproken worden wat handig is op een evenement / feestlocatie.

– Worden er op feestdagen extra toeslagen gehanteerd :
Nee, want bij Rolando moet het altijd feest blijven, dus ook met de prijzen op feestdagen.

– Kan ik vrijblijvend informatie aanvragen en een optie plaatsen :
U kunt geheel vrijblijvend informatie aanvragen of een optie plaatsen.
Dit kunt u doen via het contact formulier of telefoon.
Het is wel belangrijk dat u de tijd en lokatie doorgeeft i.v.m andere aanvragen.
De optie blijft maximaal 14 dagen voor u gereserveerd, daarna word de datum weer vrijgegeven.
Mocht er op die datum een opdrachtgever direct willen boeken,
dan nemen we contact met u op om de optie om te zetten in een definitieve boeking

– Hoever van te voren moet of kan ik een boeking plaatsen :
Om teleurstellingen te voorkomen, zo vroeg mogelijk.
Bepaalde periodes is zelfs verstandig om een jaar van te voren te boeken,
denk aan Koningsdag, Sinterklaas periode etc.
Piet Rolando is over het algemeen een jaar van te voren al volgeboekt.

– Waar kan ik controleren of de datum nog vrij is om te boeken :
In de agenda van Rolando kunt u kijken welke datums er geboekt zijn en welke er vrij staan.
Deze lopen als het nodig is tot het eerstkomende jaar door.

– Welke gegevens moet ik doorgeven bij een boeking :
De datum van het evenement of feest.
De lokatie waar het optreden gaat plaats vinden.
Om welke show / act het zou gaan.
Het aantal verwachte kinderen / volwassenen.
De tijdsduur wat het evenement / feest moet duren.

– Zitten de reiskosten bij de prijs inbegrepen :

Ja, de reiskosten zitten in het factuurbedrag verwerkt, dit om het overzichtelijk te houden.
Er komt nog wel 6% btw op de factuurprijs.
Bij particulieren zit de 6% btw wel inbegrepen in de prijs.

– Kan ik filmpjes, foto’s of muziekfragmenten kijken / beluisteren :
Ja dat kan, op de multimedia pagina en foto pagina’s staan alle shows en fragmenten.
Zo krijgt U een goed beeld wat Rolando in zijn shows uitstraalt en wat U kan verwachten.

– Zijn de prijzen allemaal hetzelfde of zijn deze verschillend :
Deze zijn inderdaad verschillend.
Particulier hanteer ik andere prijzen als bij grotere evenementen.
Ook bij scholen en instellingen worden andere prijzen gehanteerd
Er kunnen ook shows en acts gecombineerd worden waardoor de prijzen weer anders worden.
Zo probeer ik iedereen tegemoet te komen, zodat het allemaal leuk blijft.

– Mag ik reclame maken en foto’s gebruiken voor / van Rolando :
Tuurlijk mag dat, in de ” Persmap ” kunt U foto’s en teksten downloaden om te gebruiken.
Mocht U meer informatie willen of andere foto’s die U gezien heeft, vraag het even aan ons.

Reacties zijn gesloten.